iförrigår kväll - igår 23 juni - 24/6-10

2010-06-24 16:43:52
Allmänt Kommentarer (0)
Ja'a, mina planer gick åt helvete i tisdags. Om jag ens hade några. Åkte och köpte resväskor som sagt, det blev en enorm och en stor HAHA. Köpte även två klänningar och ett linne. Och resten av kvällen satt jag hemma och kollade på film.

Igår satt jag hemma again. Var fett trött och somnade om och vaknade vid 19. Efter det satt jag vid datan och kollade jag på BBT. Roligt man har.

Idag har jag haft körlektion. Hade lite panik över att jag missat två lektioner, men så bra som det gick den här gången, så hinner jag nog lära mig ändå :D Kom precis hem, så jag har ine hunnit göra så mkt. Tänkte äta lite innan jag dör av hunger, och senare tänkte jag åka och träffa Mollsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback