igår kväll (19 juni)

2010-06-20 17:10:17
Allmänt Kommentarer (0)
Åkte till byn och träffade på Kattis, Maggan, Tania, Toni, Nico och Joel. Vi stog och pratade om en massa trevliga saker, bl.a. dildosar och 'clone a willy'sar. Efter ett tag kom Ems, och Tania och Toni gick "hem". Sen hämtade vi vin och gick hem till Nico och drack. Kattis vart heeeelt röd av solen, så hon blev lite mobbad av folket (a) Jag blev galen och började snacka om rakning, HAHA skön man är (y) Along came Marcos and Catta. Senare mot kvällens slut blåste vi upp gula smile-ballonger och kastade runt. Fick typ tinnitus när Maggans feta sprängdes. Aj.

Sen åkte jag hem och åt, och mitt i allt ringde Musse. Så jag drog ut med honom, och kom hem vid 05.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback