kvällen 24 juni - 25 juni - 26/6-10

2010-06-26 15:52:20
Allmänt Kommentarer (0)
Blev ingen träff med Molly i torsdags, satt istället hemma, men drog ut med Kattis och Maggan vid 01. Vi satt hos Nico och kollade på tv, och sen sov jag hos min älskling, som btw var gullig och sa nåt till mig på grekiska in his sleep :D
I was like "jag fattar inte :o" and he was like "hur ska du ta dig hem?", så jag antar att det var det han frågade :D

Igår var det midsommar. Vaknade 50 gånger, dvs varje gång Jannis vaknade x) Somnade även om 50 gånger, och tillslut gick vi upp vid 15. Jag gick till Kattis och åt hamburgare och epilerade benen, och därefter åkte jag hem och duschade och sånt. Sen kom hon, Mike och Allan och hämtade mig igen. Vi åkte till gården och satt och grillade och sånt. När alla gick satt jag ute med Maggan till 03, och därefter promenerade jag hem med mannen.

Idag är inte min dag. Pms. Mamma åkte vid 10, and I'm all alone i 10 dagar. Kommer typ dö eller något.
Tänkte dra och träffa tjejerna snart, vi ska antagligen på 'Midsommar Latino' i byn och köpa Churros :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback