Igår (28 feb) - 1/3-20

2010-03-01 13:33:22
Allmänt Kommentarer (0)
Igår såg jag klart Smallville 4, nu är det dags för 5an :D Det verkar som att Clark och Lana kommer fixa det igen, för jag tror att han kommer berätta sina secrets :D Wiiie dom är så perfekta ihop, me like.

Isabel var här och kollade på film med mamma, sen kom hon till mig och vi hade shoetalk :D
Räknade att jag nu har kommit upp till 11 par, på ett halvår. Ska nog pausa nu.. tills jag hittar nåt igen HAHA (a)


Vaknade för en halvtimme sen, och skulle fortsätta ladda ner Smallville, men internet är fortfarande knas! Det funkar ju nu, men who knows när det bestämmer sig för att dö igen? Orkar inte, hatar teknik -.-

Har årets mensvärk oxå, som vanligt. Eller inte lika farligt som förut, men äggstockarna är helt spända xD

Dolly ligger här brevid mig och vill bli kliad på magen. Riktig utnyttjare, hon sticker direkt när jag slutar. HAHA elak :D

Och jag måste hitta ett ställe för mina skor! Behöver en tom vägg, men har alldeles för mkt saker för det. Asså gud, vad fan ska man göra? Vill inte ha dom i hyllar heller.. I mean, äckliga skor som man haft ute, blä :/

GAAAH Smallville är klar om 3 timmar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback