16/3-10

2010-03-16 19:50:07
Allmänt Kommentarer (0)
Jobbarmänniskor kom och fixade kabelsakerna i våra väggar imorse. Jag låtsades sova för att slippa undan pinsamheter. När dom dragit kunde jag äntligen duscha och fixa det jag ville, and theeen innan dom kom tbx igen (vilket dom skulle, av nån konstig anledning), drog jag till skolan.. typ 20 min för tidigt :( Plus att tåget kom direkt när jag kom till perrongen, fail (y)

Hann inte göra speciellt mkt i skolan. Vet dock inte varför. Fixade bara till axlarna lite, och sydde ihop kragen med kragståndet. Resten av dagen.. Vettefan vad jag gjorde, tiden gick galet snabbt!

Efter skolan gick vi till PrisXtra och köpte blockchoklad för 11kr/st. HAHA Iza är rolig som märker alla rabatter.

Mitt öga är fortfarande bajs, fattar inte varför. Gör typ ont när jag blinkar :(


Förövrigt är mina djur roliga ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback