17/3-10

2010-03-17 19:15:00
Allmänt Kommentarer (0)
Idag har inte varit (i början iaf) min dag alls. Vaknade 9.30, dvs när jag brukar gå hemifrån. Var helt död, mådde illa och inget kändes bra. Mitt öga var svullet oxå. Ingen smärta längre, bara svullnad. Låg kvar tills 11.30. Gick upp, tog på mig mjukis - som jag aldrig har på mig i skolan -, fixade resten och åkte till skolan. Ögat blev som det brukar vara (y)

Väl där märkte jag att nån idiot lekt med min symaskin; tagit min tråd och undertråd, lagt spolen på bordet och gjort nåt helkonstigt med pressarfoten. Blev fett irriterad och svor sönder. Kallade våran vikarie för "kvinna" på köpet. Sen sydde jag fast kragen på skjortan och mönsterpassade finfint, vilket jag är bäst på HÖHÖ :D Bra att vara perfektionist (y)

Plötsligt hörde jag Ebbas svaga röst ropa på mig, och trodde att jag blivit galen och hörde saker, för hon var inte ens där. Sen tittade jag upp mot dörren och såg henne vifta med händerna för hon ville komma in. (Vi har en dörr emellan dörren till hissarna, så ni inte tror att jag är döv)

Och när jag öppnade ett fönster och såg det fina vädret mådde jag plötsligt bättre :)

Efter skolan körde vi Hänga Gubbe, och jag fick världens dampgarv över Mollys fina ord "Bitterfitta".

Sen åkte jag, Molly, Laura, Ebba och Iza till stan och "fikade" och kollade kläder. Och nu är jag hemma och letar efter det jävla kvittot till mina Koss-hörlurar. Behöver nya, orkar inte bara lyssna med ena! xD

Förövrigt är jag skittrött. Och Bulldogar ser ut som Jokern. I mean deras munnar är sjukt breda x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback