22/3-10

2010-03-22 22:47:16
Allmänt Kommentarer (0)
En av fixarmännen var här imorse och fixade igen, men hann ändå till skolan.. ungefär.

I skolan hände det inte speciellt mkt, sydde lite extrasaker på kragen. Fick garvdamp var 5e sekund, men det är vanligt. Köpte två cheeseburgare på lunchen, vilket betyder att jag har 3 kr kvar på kortet. Riiiiiiiik sådära (y)

Jag pratade med Iza om att vi borde studentbal i 3an. Det skulle vara så perfekt. Och min man skulle såklart vara min eskort :)

Efter skolan åkte jag hem och satt och var überhungrig tills kl. 21, då min mor kom med donkenfood. RIKTIGT SEG!

Förövrigt ringde mannen tidigare och vi pratade i en evighet. Me like ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback