3/3-10

2010-03-04 01:18:59
Allmänt Kommentarer (2)
Idag hade jag ett liv. Vaknade 10, var helt död, snoozade till 11. Vid 12.30 åkte jag till stan och träffade tjejerna, som jag sa igår. Vi fikade på Espresso House från 13.30 till 16. Tiden gick sjukt snabbt! Laura drack 2 stora chailatte. Galen tjej! Jag drack en. Och Vida drack Vaniljlatte. Intressant. Vi pratade om tiden i SFS, och en maaaassa annat. Sen vandrade vi runt, och fastnade på Bik Bok i flera timmar HAHA. Jag köpte en korallfärgad mjukisdräkt och en läppsak. Vida köpte jeans och en läppsak. Laura köpte en läppsak. Intressant igen HAHA.

Efteråt åkte jag hem och åt, och sen hem till Kattis. Med Maggan. Vi satt och pratade om Shrooms, ritade på ryggar, och garvade sönder oss som vanligt när vi är hos henne. + Hennes brorsa var där and he's hilarious :D (och syrra och hennes barn, men anyway)

Sen åkte jag hem, och nu sitter jag här och försöker få folk att åka skridskor med mig. Går inge bra..

Kommentarer
Postat av: jowns

Ja vill fan åka haha

2010-03-05 @ 12:18:53
URL: http://jownsi.blogg.se/
Postat av: iprene

men kom då! :D

2010-03-05 @ 19:04:54
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback