Blä

2010-03-18 20:32:12
Trouble, Thoughts & Love Kommentarer (0)
Fyfan vilken dag alltså. Har varit på dåligt humör hela hela dagen. It's probably the weather. Eller för att jag är trött. Eller för att jag måste äta sönder för att må bra. ELLER, för att jag försökt kolla på alla serier som finns, på alla olika sidor, men ingenting funkar. Kanske för att våra datorer suger, men det tror jag icke. Kanske för att vårat internet suger, mkt möjligt. Det har fan varit knas ända sen trådlösa dog. Vet inte ens om det funkar nu heller. Orkar inte prova, men det är nog fortfarande dött.
- Om man bara hade pengar till ett par finfina klackskor, då.. då skulle man må bra (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback