Dreams about OTH; SB, CMM, HB and a freak

2010-03-21 15:53:38
Drömmar Kommentarer (1)
Drömde att jag, Maggan och Ems satt på Sophia Bush's tak, och Ems gled ner. HAHA jag dog av garv. Fattar dock inte varför jag drömde om folket i OTH. Fast huset var very nice, skulle rita det ifall jag var pro på att rita.

Det fanns typ som en läktare - inte med stolar, utan med typ bord och bänkar - och sen snurrtrappor upp till en annan läktare. HAHA. Sophia satt där och försökte fixa sitt förhållande med Chad. Har för mig att hon grät sönder sig. Men jag vet inte vart jag var, jag kanske plötsligt var hon? xD

Drömde även att Hilary Burton (as herself eller Peyton) skulle typ få sin unge o somna, så hon typ vände på honom från ena sidan till andra, och plöstligt hördes ett brak typ. Jag tror att det var ungens huve. Sen kom nån och skar upp hela skallen och fixade. Har även för mig att hon blivit psyk av att Lucas lämnat henne. Om det nu var i OTH xD I know, mina drömmar är riktigt konstiga.

Och jag kommer ihåg att jag sa till nån att det säkert var meningen att Lucas skulle vara med Brooke, men när han gick och var otrogen IRL, så ändrade dom på hela storyn.

Sen drömde jag att jag hamnade hos nån man, som inte gillade att ändra på saker. Allt skulle vara som det var från början. Det var massa folk där som satt helt stilla. Han hade typ übergamla frukter och jag vet inte vad, som absolut inte fick slängas. Och när jag kom in fick jag inte gå ut igen. Det var ganska läskigt. Fick typ sätta mig på bordet, på en speciell "spot". Och tillslut blev alla modiga och sa ifrån, så alla kunde dra därifrån.

Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Svar: Tack så mycket för tipsen =)



Kram Savefors♥

2010-03-21 @ 20:01:51
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback