igår (6 mars) - 7/3-10

2010-03-08 01:07:50
Allmänt Kommentarer (0)
Igår var jag på sminkning på Åhlens (bilder kommer senare), och efteråt träffade jag min man. Vi gick runt i Kista galleria och kollade på en massa saker. Efteråt gick vi till mig och hade skoj. Sen skulle jag på fest i byn, så jag tog med mig Maggan och mannen gick hem. Träffade mina bröder, vilket var nice. Länge sen man såg André :D

Idag vaknade jag 14, fett sent! Kattis kom till Kista vid 17, vi åt och fikade, och sen gick vi till pizzerian och drack sönder oss. Bartendern verkade gilla Kattis, då vi fick fetaste rabatten och vissa saker gratis (y)

Sen vandrade vi till Husby, och sen skulle hon sova hos mig, men kom på att hon inte hade kläder med sig, så hon åkte hem. När jag kom hem var jag helt senil, som vanligt. HAHA skitjobbig, ska sluta dricka (a)

Ska sova snart, måste ju till skolan imorn.
Juste köpte svarta kavajer till mig och Ems idag :D Hoppas dom passar :(

Puss!


min fina "stämpel" HAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback