igår (9 mars) - 10/3-10

2010-03-10 16:24:41
Allmänt Kommentarer (0)
Igår sydde jag fast axlarna på min nypåbörjade skjorta. Gick runt med den som en mantel sen; SHIT VAD STOR, säger jag bara. Aja, det får man tåla när man valt att göra en herrskjorta. It's still much better than en damskjorta, helt liten och tight och kort och allt. Blä :D Nu är det iaf dags för kragen och kragståndet.. men jag är gaaanska senil, så jag minns inte hur man gör, och tyvärr så var jag inte i skolan idag för att lära mig :/ AJA, next week :D

Efter skolan åkte vi till "Flirt Fashion" på Drottninggatan, för att Ebba dagen innan (when I was home) tydligen hade snackat om att hon ville köpa en rabbit. Vi kollade på en massa olika sexleksaker och jag vet inte vad, och Ebba var helt efterbliven och visste inte vad sakerna var till för HAHA. Hittade t.ex. en sexgunga and she was like: Vad gör man med en sånhär? HAHA gullig tjej. Hon köpte tillslut en rabbit som hon ville, men som Molly är tvungen att förvara hemma medans Ebba bor hos sin morfar som är präst. HAHHA :D

Senare mot kvällen kom Ems till Kista. Jag gav henne kavajen, vi hämtade mina skor från posten, vi köpte valentines trosor till båda, och sen satte vi oss vid Food Court och åt Ben & Jerry's "Baked Alaska" glass (y)

Och idag har legat i sängen och kollat på Two and a half men, HIMYM, House, 90210, Gossip Girl, och Barbapapa. HAHA på det sistnämnda. Är hungrig som ett djur, men hittar inget att käka. OCH DET ÄR VÅR! I hope.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback