10/5-10

2010-05-11 00:28:27
Allmänt Kommentarer (0)
La mig vid 01 igår, men kunde verkligen inte sova, hur mkt jag än försökte. Tillslut smsade jag mannen och kollade vad han gjorde. Detta vad vid 02.30. Han ringde upp, vi pratade ett tag, vi la på, jag försökte sova, kunde inte, han smsade, jag svarade och sen efter ett tag deckade jag äntligen. Nångång vid 4 typ >.<

Vaknade ordentligt vid 09, jallade sönder (hann inte ens duscha!) och kom 20 min försent till skolan. Dagen sög, lärarna snackade bara en massa skit om allt möjligt och ingen hann sy. Sen spelade jag detta, I'm crazy about it! Och efter skolan gick jag och Laura till SFS och hälsade på lite folk. Hittade dock inte Jaana, crap!

Sen åkte jag hem och kollade på serier. Tog även väääärldens längsta dusch nyss, jätteskönt ska ni veta ;D Ska väl antagligen sova snart så jag orkar med two more days, för sen ere ledigt igen! Me like (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback