11/5-10

2010-05-12 00:29:04
Allmänt Kommentarer (0)
Somnade om idag med, kom till skolan 50 min innan vi slutade. Great. Nålade iaf fast ena ärmen på skjortan, och fick VG på korsetten.

Efter skolan åkte jag hem, bytte om och sprang till bussen som Kattis satt på. Vi åt sönder hos henne och gick ut och spelade kort med Bruno och Everest. Och Ems, som inte spelade. Sen blev det kallt så vi (plus Maggan, minus Eve) drog hem till Brunos morfar och kollade på tv. Han har typ världens mysigaste utsikt från balkongen! Sen drog alla hem förutom jag, stannade och kollade på Heroes. Och sen åkte jag hem.

Har inte vart mkt prat mellan mig och mannen idag. Eller igår. Suck..


ska sitta tightare men pallade inte hålla på


sniggt!


at the nilsson's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback