19 maj - 20 maj

2010-05-21 16:22:00
Allmänt Kommentarer (0)
I onsdags.. vet jag inte vad som hände. Herregud, minns verkligen inte vad jag gjorde xD Var väl i byn som vanligt.

Igår slutade jag 11 och åkte till stan med Molly och Laura. Vi fikade och satt vid vattnet i slussen. Laura drog tbx till skolan, jag och Molly vandrade runt och kollade bl.a. på slottet. Vi gick även ner till skattkammarsaken nere i källaren, sjukt läskigt :o Därefter träffade vi Ems och Maggan och drog till Tanto och grillade med Maggans brorsas kompisar, inkl. Darre och Marcos. Vid 20 åkte vi hem. Jag bytte om och åt och promenerade till byn med Kattis. Vi satt typ bara på gården tills Mike kom och vi åkte till donken. Efter 3 hamburgare fick Kattis ångest och tvingade oss gå runt gården 16 gånger. And yes we did xD Sen åkte jag buss hem och satt vid datan typ. Wie. Brände min ena axel oxå.. tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback