5/5-10 - 6/5-10

2010-05-07 14:16:15
Allmänt Kommentarer (0)
I onsdags var Ems hos frisören och klippte topparna och färgade mörkare. Det tog 1½ timme, så jag träffade henne efteråt. Sen promenerade vi till byn och satt på gården i regnet med Nico, Bruno, Joel och Maggan. Senare på kvällen var jag med Kattis syrra tills Kattis kom hem. Och sen satt vi tills jag var tvungen och ta bussen. Hemma kollade jag väl på nån serie typ, som vanligt. Roligt liv asså xD

Igår
hade jag ångest, så jag promenerade till byn och träffa Ems och Maggan. Därefter promenerade vi till kullen i Hjulsta och rökte vattenpipa (som smakade bäst!). Och fan vad det blåste kallt, trodde mina fingrar skulle ramla av! När i promenerade tbx till gården träffade jag Kattis och Alex. Vi tog en sväng till OK i hans sexiga bil haha! Efteråt satt vi bara på gården med Jannis, och sen gick vi hem till Kattis och jag fixade hennes hår, just like old times. När jag kom hem kollade jag på OTH, som fick mig att tänka på att jag vill ha Haleys och Nathans liv. Fatta vad nice att vara med samma person hela livet (vilket dom säkert kommer vara för att allt är så perfekt). Vilja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback