Ajajaj

2010-05-14 03:45:32
Allmänt Kommentarer (0)
Kan man bli snurrig av tårar? För det är det min dag har bestått av, och känner mig jävligt snurrig. Ont i huvet har jag oxå. Och hungern dödar mig. Men ingen lust att äta. But I'm fine. Cause I'm me.

Mamma var jättegullig och försökte få mig på bättre humör genom att föreslå olika saker att göra. Först frågade hon om jag ville se nån film med henne, sen skulle vi plötsligt handla ben&jerry's och annat gott, och sen frågade hon om jag ville ha ett svart lakan som jag velat ha i 100 år, men inte fått. Love you mami <3

Jaa skulle iaf fika idag, men det blev inte av. Åkte istället och handlade kläder med mamma. Det blev 6 toppar till båda. Sen bar det av till byn där jag var med folket. Fick smaka på Maggans självbakade tårta. Fett gooooood, jag dog lite inombords. När jag ätit klart sa Kattis "Vad mkt du åt! :o" Bara för att hon själv och Jonna inte klarade av mer än nån minibit hehehhe. Tjockis javisst. Fastän det inte syns :(

Juuuste, var även i Rusta och köpte hantlar och annat skit som t.ex. 20 delicatobollar för 50 kr xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback