igår 15 maj

2010-05-16 17:49:34
Allmänt Kommentarer (0)
Igår vaknade jag 09. 09! Jag! Plus att jag lagt mig 03-04 natten innan. Men men, upp kom jag iaf. Vid 10.15 åkte jag till stan och träffade Kattis. Vi fixade klart Gabriels presenter och åkte och träffade Madde och Lolle (Gabbes föräldrar) vid Mariatorget, sen promenerade vi till kyrkan och jag fick fota dopet. Missade dock vad som skulle varit världens sötaste bild, men det är lugnt :/

Efteråt åkte vi till en lokal i Aspudden på mottagning. Maten var bäst; nån sallad med makaroner och parmaskinka, och en annan sallad med makaroner och soltorkade tomater och pesto. MMMMUMMA! Hahaha. Fanns ju annat oxå såklart + tårta.

Efter mottagningen drog jag, Kattis och Madde och tog en öl på en indisk restaurang precis utanför lokalen. Folk i lokalen kollade lite konstigt HAHA..

Förövrigt var Gabriel jätteduktig, han klarade sig igenom hela dopet - nerblötningen och allt - utan att gråta en enda gång. That's what I call a schell poike!

Plötsligt fick vi lust att grilla, så vi köpte massa mat, åkte till byn, ringde folk och promenerade till Eggeby och grillade. Dock var folk fett sega, så vi kunde inte börja grilla förrän vid 21. Och dom enda som dök upp var David, Jannis och Jonna. + Jag och Kattis då. Men trevligt var det iaf x)


bakad potatis med chilibearnaisesås ♥


rida ko x)


lite brända korvar sådära


en galen jonna


väntar på mat?


haha fail bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback