igår 22 maj - 23/5-10

2010-05-23 14:06:05
Allmänt Kommentarer (0)

Igår träffade jag Kattis på Freddy's. Vi satt i solen, tog några öl och delade på en 'Kärlekspizza'.. som btw skulle vara fett gulligt att äta med sin andra halva :D Sen handlade vi jordgubbar och promenerade till byn och satte oss på en filt och åt jordbubbarna. Kattis deckade och småbarn glodde på oss. Spiros och Bruno kom, och vi satte oss på bänken istället. Då dök plötsligt alla boysen upp. Och seeen konverserade vi och sen åkte jag hem.

Idag hann jag inte annat än att vakna och äta frukost innan jag skulle vara på körskolan. Jag körde finfint och det var riktigt roligt this time, failade ju sönder förra gången :D Fint väder hade vi oxå - not. Fick tid nästa söndag klockan 13, måste komma ihåg.

Nu ska jag äta och duscha, för sen ska jag träffa Kattis. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback