igår 25 maj - 26/5-10

2010-05-26 01:58:13
Allmänt Kommentarer (0)
Igår tror jag att jag satt på 'berget' med Kattis, Maggan och Bruno. Sen spelade vi lite Uno och åt korv haha.

Idag fick jag inte så mkt gjort i skolan, stressade mest bara över modevisningen. När vi slutat åkte jag och Laura hem till mig och åt lite. Jag bytte om och sen var det dags att rulla tbx till skolan; det var helt stört mkt folk i matsalen - där visningen hölls - MEN Molly var smart och save:ade en plats för mig längst fram :D Kunde nämligen inte gå modell pga viktminskning. Dvs alla kläder är för stora i midjan ftm.

Jonna och Eda var oxå på plats, ena fick sitta på golvet för nån åsna ville fota och kunde inte se. Jättefint gjort -.-

Kläderna var fina, men modellerna var bara okej. Dom flesta såg ut som uppstoppade åsnor när dom försökte gå i sina klackskor. FAIL! Det var dessutom en som fastnade med skon i sin klänning och snubblade till lite. Fick det på bild MOAHAHA (6)

..Kan dock inte lägga upp bilderna, för min data "känner inte igen" kameran. Fett irriterade, hela datan krashar sakta men säkert >.< Ska försöka imorn, kanske funkar då..

Efter modevisningen hade jag tänkt hinna till Brunos skiva, men var fett irriterad på mina keffa kompisar som lämnade mig heeelt själv på donken, så istället åkte jag till byn och var med Kattis, Maggan, Mike och Allan. Vi satt bara och åt frönisar och pratade typ.

Men jag har skola imorn och känner mig riktigt trött nu, så jag måste nog sova. Hear you tomorrow :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback