igår 27 maj

2010-05-27 13:04:48
Allmänt Kommentarer (0)
Igår hade jag tänkt cykla med Ems, men det sket sig. Istället gick vi till centrum och tog ut pengar med Maggan. Sen fick jag lust att gå till skoaffären och vi upptäckte att Kenzas skor var på rea, så jag och Ems köpte oss ett par och vandrade runt i dom tills det blev kallt.

Spiros dök upp och pratade en massa om gamla minnen, fan vad roligt det var :D
Och HAHAHHA han trodde att nån snubbe var Everest och hälsade på honom. Fett pinsamt HAHAHA!
"Jag slår dig ett sms"

Senare satt vi med Jannis, David och Maggan. Jonna och Eda kom oxå förbi med sitt blonda hår. När boysen och Ems drog kom Mike, Allan och Kattis. Vi satt ute hela kvällen. Hade fått köra Mikes bil men vågade inte HAHA.

Väl hemma kollade jag på Csi Miami, Two and half men och How I met your mother, där Ted färgade håret blont och såg ganska bra ut i det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback