igår (3 maj) - 4/5-10

2010-05-05 02:39:09
Allmänt Kommentarer (1)
Igår var jag hos Kattis. Bråkade med min hjärna som frågar massa frågor. Upptäckte även att sista bussen hem till mói går 01.13 på vardagar, vilket äger! Höll dock på att missa den och sprang sönder. Jag som aldrig springer och har världens sämsta kondis. Att jag sen satt helt själv på hela bussen gjorde inte saken trevligare. Men jag kom iaf hem, det är det som räknas (y) Och pratade i luren med mannen tills jag var hemma, så det var ååååkej.

Idag har jag varit med Kattis. Vi promenerade i nån timme för att sedan gå till Rby-grillen och hämta hamburgarmeny och kebab. Inte för att det gör mig nånting. Eftersom vi åt ute på gården höll vi på att frysa ihjäl och gick hem till henne och värmde oss mha kroppvärme. Vi låg som iglar mot varandra HAHAHHA, helt gay :D Sen kom Ems och joinade oss, and then drog vi till Nico för att laga mat. Joel överdrev med löken, som det helt plötsligt fanns mer av än själva kycklingen dom skulle käka. Även Jannis dök upp. Sen kollade vi serier och sånt. Myyys. Och sen så åkte jag hem 01.13 again. And here I am. Nu ska det sovas :*

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Det är typiskt att man alltid ska måsta springa till bussen :)

2010-05-06 @ 22:13:56
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback