igår kväll 29 maj - 30/5-10

2010-05-30 23:41:35
Allmänt Kommentarer (0)

Igår träffade Kattis vid 21, vi åkte till byn och ruttnade hos henne i en evighet. Sen ruttnade vi ute tills Nico kom, då gick vi hem till honom och lagade mat. Jannis och David kom oxå ett tag. Efter att dom gått, gick jag ut för att ta frisk luft, och gissa vem jag hittade på gården; dom två såklart haha. Stog och konverserade till 03, sen gick jag tbx till Nico och åkte hem vid 04.

Idag vaknade jag 12, fixade mig, gick till körskolan, körde, gick hem, satt och ruttnade, träffade Maggan och Kattis, åkte till byn, satt på gården, kom hem, väntar nu på att folket ska till Husby så dom kan plocka upp mig. Ska väl kolla på nån film och sen komma hem och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback