Last day of freedom

2010-05-10 00:08:18
Allmänt Kommentarer (2)
Åkte till byn och träffade Maggan vid 17. Vi vandrade runt och hittade Spiros, Crille och Tony i centrum. Vi pratade om skolor, jobb, skor, hälar och folk, och sen vandrade vi vidare. Stannade igen vid kiosken och hittade Jannis och David. Oväntat. Emma joinade oss. Sen gick vi till henne och åt. Därefter gick vi ut och träffade Kattis. Och där har ni min dag, kom hem nyss. Imorn är det skola. Skjut mig? :D

OCH HEJ SPIRRE, jag skrev om dig :D


Kommentarer
Postat av: spirreehhhh

bra där iprene! efter mina kvällsskift vill jag helst dricka en öl och läsa igenom din blogg. kul att man är med i den igen. (kändis)



kram



Spirre

2010-05-11 @ 00:19:33
Postat av: iprene

nej vad gulligt! du får synas mer ;) kramisss

2010-05-11 @ 00:34:34
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback