Tack för idag

2010-05-03 01:01:26
Allmänt Kommentarer (0)
Hade tänkt gå ut och träffa Ems vid 19, men direkt efter att jag duschat, fick jag dödande mensvärk. Låg i sängen och skrek i en timme, för inga värktabletter eller värmekuddar hjälpte. Försökte även med "avslappning" när det börjat gå över lite, vilket gjorde att jag höll på att somna. Sen när det äntligen gick över helt åkte jag till byn och träffade Ems. Vi promenerade till Eggeby och rökte vattenpipa, och sen kom Kattis oxå.

När Ems gick hem och Kattis till Nicole, stannade jag ute på gården. Då dök plötsligt Jannis upp, vilket var mer än trevligt :D Vi satt och frös sönder oss och jag trodde mina tår skulle ramla av. Sen åkte jag hem and here I am.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback