12 nov - 13 nov - 14/11-10

2010-11-15 00:10:51
Allmänt Kommentarer (0)
I fredags var jag hemma och fixade lägenheten. Tror jag.

Igår hyrde jag film med Kattis, blev nya versionen av Nightmare on Elmstreet, och Orphan. Kollade bara första och den sög balle. Riktigt dålig och Freddy var inte ens läskig. Bajsfilm, spolas ner i toaletten.

Idag
fixade vi lägenheten lite igen. Nu har vi byrå och spegel i hallen. Sen drog jag till byn för att se Orphan, men Kattis ville plötsligt inte kolla, så det blev inte så. Istället var vi ute, när Zahra plötsligt dök upp med sin nya hund. Följde med henne till Telle ett tag, och sen åkte jag hem. Äter chips och dip och har tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback