16/11-10

2010-11-16 23:04:12
Allmänt Kommentarer (0)
Vaknade vid 11 och hade söta sms :)

I skolan sydde jag och Molly vita handskar till morgondagens spexfoto. Vi ska vara björnligan HAHA. Blåa byxor, ögonbindel, nummerskylt och keps är oxå fixade, det enda som fattas är en röd tröja. I värsta fall köper jag en imorn. Sen kanske man ska ha typ en hammare eller nåt HAHA. Eller kofot!

Till vanliga fotot valde jag en rosa tröja med volanger på axlarna och en tight kjol.

Efter skolan följde jag med Laura till Gamla Stan för att byta ut hennes piercing. Det blev en blå fotboll.

Har inte gjort så mkt efter att jag kom hem. Tog en promenad med hunden och träffade på Johannes från Salut. Sen gick Nader förbi mig oxå. Den gången jag har glasögon ser jag folk haha, fett bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback