17/11-10

2010-11-17 18:56:24
Allmänt Kommentarer (0)
Tiden gick fett snabbt och hann inte göra så mkt innan vi skulle ha fotografering. Tog en sväng till stan iaf och letade efter en röd tröja - mission failed grovt, finns ju fan inget rött nånstans! Tog en från skolan istället x) Sen failade allt ännu mer när Laura bangade. Så tillslut blev det bara jag och Molly som var Björnligan. Sämst. Glömde även måla näsorna svarta, så folk trodde säkert att vi var Super Mario eller något HAHA.

Och sen så har vi en viss person som ALLTID ska vara så jävla sexig när det kommer till.. allt, nämligen EBBA. Hon hade på sig sin extrarumpa (haha!), tighta lackleggins, svart/röd korsett och ögonbindel. Plus hennes mammas.. gun. HAHA så rolig människa ♥ Och fan vad killarna höll på alltså; "Den är inte äkta!". Vet inte om dom snackade om götten eller pistolen x)

Garvade ihjäl mig åt Rebeccas och Mathildas pratbubblor med texterna "Jag ska klippa hans tung, klippa ören, jag ska göra kaos med han.", "Jag ska ge han till polisen, utan huvud duvet." & "Jag har fullt på bilen i grejor." Speciellt rolig var den mittersta, HAHA I died!

Nu är jag hemma och har precis ätit pizza! Nu blir det House och OTH (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback