27 nov - 28/11-10

2010-11-28 23:11:03
Allmänt Kommentarer (0)
Igår var det julmarknad i sfs, drog dit med Jonna. Köpte Muminläsk ♥ och letade efter mina tomtar som jag köper varje år, men hittade icke :( Det kom nästan ingen från min klass heller. Hannes lovade och komma men han deckade. Istället var vi ett tag med Elise, Laura, Vida, Jenny och hennes pojkvän Max.

Juste köpte Fortune cookies oxå! Jonna fick en som sa att hon ska på nån resa, och jag fick en som sa att jag har nån ability. Låter bra (y)

När saken slutade käkade vi på donken och sen åkte vi till byn och jag träffade Kattis. Var hos henne till typ 19, sen skulle hon bowla så vi åkte till Kista. Hittade ett nytt cafeeee! Coffeehouse by Geoge, fett mysigt precis på min sida oxå. Ska typ fika där med Bruno imorn HEHE :D

På kvällen kom Maggan hem till mig. Vi drack Breezer och letade fram kantbitarna till mina nya pussel med 1000 bitar! Ska göra i sommar, precis som förra året :)

Idag vaknade jag 15 och har bara varit hemma. Kollade på Closer, värsta tragiska filmen. När mamma kom hem från loppis satte vi upp ljusgrej på altanen, myyys julkänsla. Nu fattas bara gardinerna och bordsduken och det.

Imorn
kommer mina sexiga skor! Hoppas dom passar. Sen ska jag inte handla alls innan sommaren (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback