Update

2010-11-29 22:28:39
Allmänt Kommentarer (0)
Sådärja, nu har man fikat och gått runt med Bruno. Trevligt var det, lets do that again :)

Förövrigt har H&M massa fint och jag dör. Men nej, ska fan inte ens gå och kolla efter nånting. Duktig jag är (y)

Precis innan jag drog hem träffade vi Kattis, som skulle följa med mig och kolla på The Walking Dead, men näää hon var tvungen och ändra sig när hon redan var i Kista. Smartass. Så nu ska jag kolla själv.

Imorn borde jag gå till skolan, men vi får se vad min kära hals säger. Please be good. Orkar inte ha ont :'( Dessutom ska jag egentligen möta upp en tjej efter skolan som vill köpa ett par av mina klackar som är för stora för mig. Men det kan man ju ta en annan gång i så fall. We'll see.

I brist på annat får ni bilder på min nalle och min roompaah. Lika fina båda två ;)


Jysk - 250 kr


finns inte att köpa, belongs to Jannis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback