10 okt - 11/10-10

2010-10-11 17:21:42
Allmänt Kommentarer (0)
I was alive on 10/10/10 10:10:10 a.m.

Well igår var jag trött, så jag stannade hemma och kollade på filmer, fast jag egenltigen skulle till Kattis och fixa bilder att framkalla. Vi köpte nämligen fotoböcker med texten "Det var bättre förr" som vi tänkte fylla med minnen.

Inatt läste jag en hel bok till svenskan, och kom inte i säng förrän vid 04. Så det blev ingen skola idag.

Har inte gjort så mkt faktiskt.. typ letat efter klänningar att ha på utspringet. Fast det kanske jag inte behöver oroa mig för nu, som jag sagt 100 gånger. Det är ju fortfarande 8 månader kvar, vintern har inte ens kommit än x)


Hannele kom förbi med Milly. Liknar min bror här btw x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback