12/10-10

2010-10-12 16:13:53
Allmänt Kommentarer (0)
HAHA jag är fan galen. När jag är trött gör jag dumma saker. Like today, på klasstimmen eller vad man ska kalla det så råkade jag prata med Antoinett - som vanligt - och läraren kollade på mig och la en "Hallå?!" och jag bara kollade på henne och la en likadan "Hallå?!" fast lite högre. Folk kollade på mig and she was like "Aa.. Ni ska vara tysta." Sen sa jag inte så mkt mer. HAHA om jag hade tänkt mig för hade jag nog inte sagt så. MOAHAHAHA :D

Anyway så fixade jag manchetterna på skjortan. HAHAHHA jag orkar inte asså. Kommer bli klar i nästa liv.

Nu är jag hemma.. hungrig. Kom och hjälp mig :(


deckade i klassen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback