15 okt - 16 okt 2010

2010-10-17 11:45:50
Allmänt Kommentarer (0)
Kattis har ju sagt upp sig, så i fredags hade dom avskedsfest för henne hos Jimmy, hennes arbetskamrat. Vi drack det ena och det andra, och jag fick panik för jag trodde jag skulle må illa, men icke. Blev inte ens jättefull fast jag tog flera tequila shots. Hade väl antagligen ätit ordentligt innan x)

Vid 2 drog vi till OK och köpte chips och läsk till boysen, och sen bar det av till Nico. Vi kollade det som fanns kvar att se av Land of the Lost (dom hade börjat kolla innan vi kom). Efteråt låg vi och pratade skit tills typ 6 på morgonen, då jag och Kattis drog hem och sov.

Innan på dagen köpte jag 2 par jeans för ca. 900 kr. Fick 200 kr rabatt, wohoo (y)

Igår åt jag frukost hos Kattis, och sen kom mamma och hämtade mig. Satt hemma och gjorde nada, förutom typ åt ihjäl mig, tills typ 21.30. Sen promenerade jag till byn med Kattis. Haha vi köpte "From Paris with love" från Shell och kollade en bit, tills jag skulle hem. När jag kom hem åt jag inte ens kvällsmat för jag var så mätt HAHA. La mig typ direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback