En vecka senare

2010-10-31 22:16:01
Allmänt Kommentarer (0)
Har varken haft lust eller hunnit skriva. FY, bad for myself.

27e åkte jag på kryssning med folket. Fyfan vilken skön känsla att komma bort härifrån. Jag och Maggan krigade sönder med våra lösfransar. Det enda jobbiga var väl att alla splittrades. Och jag såg ut som en crackhoe enligt Nico HAHA. När jag tillslut tvättade ansiktet och gick och hittade Maggan och Kattis, som var helt fulla, la maggan en "Shit vad vacker du är utan smink!" I died a little, vilken gullig människa ♥ 3 min senare gick jag och Jannis och la oss. Och han låg på mig. Hahahah fan vad kul det var.

Joel sprang runt i korsett och random tjejer dök upp på rummet. En gav Nico en lapdance och en annan gömde sig i hytten där Ziad låg själv och kollade på henne med mördarblick, och en tredje och fjärde var konstiga muppar som snackade om celibat.

Drack inte så mkt den kvällen, men dagen efter svepte jag min halva av en liten koskenkorva flaska. och en jordgubbsdrink. Och en ice cold JÄGER SHOT. Det är fan det bästa jag vet. Ååååååh! ♥ Var full ända fram till natten när jag skulle sova. Hemma. OCH JAG VILLE DANSA. Nästa gång ska ingen tappas bort så det blir dans.

Efter kryssningen har jag haft ångest. Gud vad jag vill bort härifrån.

I fredags var vi hos Nico och drack vin. Jag drack för mkt och låg och mådde dåligt i 6 timmar. Sen öppnade jag ögonen och mådde bättre.

Igår var vi hos Darre. Drack en "drink" but thats it. Var helt död och drog hem vid 01. Gillar oxå att Kattis och Maggan dissar sönder mig och att jag bara duger för Kattis när Maggan inte är i närheten. Thank you.

Idag har jag varit i Stinsen. Skulle jag egentligen ut med girlsen men pallar inte duscha och tvätta håret. Och har ingen lust. Trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback