igår 13 okt - 14/10-10

2010-10-14 15:37:30
Allmänt Kommentarer (0)
Bestämde mig för att ta hem skjortan och göra den klar hemma, så jag fick sluta tidigare :D Den ska dock vara klar på tisdag. I think I can do it, men problemet är att tiden går så snabbt och plötsligt är det tisdag!

När jag kom hem åkte mamma och hämtade moster Erja (also gudmor) och kompis Johanna (brorens gudmor) från flygplatsen. Dom ska väl vara här ett tag, skööönt med lite liv, grejer o göra. Erja är bäst och gör alltid allt för mig, av egen vilja (a)

The downside is att mamma sover på golvet i mitt rum och blir störd av allt jag gör. Great (y)

Idag vaknade jag 10.20, av mig själv. Så jag hade en timme på mig att dra till skolan. När jag kom fram skulle jag vänta på Antoinett. Såg henne ingenstans och när jag ringde var hon redan i skolan. Jag förstår inte hur hon kunde gå förbi mig utan att se mig. Och utan att jag såg henne. So fucking weird.

Vi hade iaf Naturkunskap, and I learned att vi har prov nästa vecka. I 5 olika kapitel! 1, 4, 5, 7 och 8. Gud hjälp mig.
Vi kollade även på olika saker i mikroskop. Typ växter, saliv, hår. Hår är nog det mest intressanta ändå. Fast jag och Antoinett är helt hjärndöda, så läraren flippar sönder varje gång. Hahaha vi borde inte samarbeta.

Kom hem för ett tag sen, funderar på att dra och köpa jeans. Men nu ska jag äta. Wiiie!


come and kiss my sugary lips! mwah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback