10 sept - 11 sept! - 12/9-10

2010-09-12 13:46:09
Allmänt Kommentarer (0)
I fredags träffade jag Kattis, Jonna och Hayat efter skolan och gick och åt pizza. Därefter åkte vi till byn och fixade hink. Sen träffade vi Spiros och begav oss mot ett dagis för att det regnade och vi pallade inte sitta inne. Där dracks det och pratades i munnen på varandra (högt) om politik. Man hörde knappt vad man själv sa, och alla tyckte olika. Förutom jag och Kattis, team SD. Hahaha :D När vi tillslut tröttnat pratade vi om sex och sånt, as always. Sen blev klockan mkt och alla drog hem.

Igår
var jag ute med Kattis och Maggan. Vi målade naglar och inte så mkt annat. Sen åkte Kattis till Kista, så vi träffade Jonna och Raghad. Vi hittade fetaste spindeln och alla höll på att dö. Sen satt vi på gården tills alla drog hem igen.

Idag tänkte jag bara sitta hemma. Finns ändå inget annat att göra x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback