7 sept - 8 sept - 9/9-10

2010-09-09 21:15:44
Allmänt Kommentarer (0)
I tisdags sydde vi till kl. 15. Sen åkte jag, Ebba, Molly och Laura till stan och träffade Ems. Vi tog en fika på nåt café och pluggade till medeltidsprovet. Sen gick jag runt med Ems och hon köpte kängor. Sen åkte vi hem. Ems tåg gick sönder på vägen så hon fick promenera hem från Rissne xD Fett synd.

Juste, sprang även in i Nico och Ebba forskade sönder honom. "Får jag se på dig?" hahahha :D

Igår kommer jag fan inte ihåg vad jag gjorde. Skola och sen hem? Eller? xD
Vi fotade iaf lite efter skolan; lite bilder på Ebba, och lite bilder på mig och Laura och våran provdocka. Man behöver ju lite skolbilder till årsboken haha! :D

Idag antecknade jag sönder på naturlektionen. Och efteråt åkte vi till stan och kollade på kostymer till skivan. Alla är fett taggade fast det är 15 år kvar xD Om vi har havstema tror jag att jag köper en sailor kostym. Annars blir jag nog en sjuksköterska ;D

Sen har jag bara varit hemma. Greatness.

Iza kan btw fixa jobb åt mig, som nanny. Fett roligt! Ska fundera lite :)


how to take a provdocka bakifrån


FAT-ASS!


när man inte orkar jobba..


såhär fula xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback