Galen helg 17 sept - 19 sept

2010-09-20 00:13:38
Allmänt Kommentarer (0)
I fredags fick jag springa hem från skolan för att hinna till byn med Kattis vid 17. Duschade och så och sen bar det iväg. Vi förkrökade hos henne, och sen drog vi till Nico vid 19.

Vi drack lite det ena och det andra, och plötsligt upptäckte jag och Jonna en kvinna som såg liite för gammal ut för att vara där över huvud taget. Hon var klädd i värsta ungdomliga kläderna, men såg ut som en häxa i ansiktet. Vi forskade sönder och upptäckte att hon har barn, varav ena är ett år yngre än Jonna. Tragiskt! Sen tillslut kom det fram att hon var 35. But she looked more like 50. Hehe xD

Och folk har länge tjatat om att raka skallar på sovande people, and now it happened. Pablo var offret. Hahaha. Sen blev man även ritad på om man somnat. Wohoooo!

Sov hos Kattis gjorde jag oxå.

Igår var Kattis ledig, så vi satt och kollade på Idol-klipp. Hahahha fyfan var roligt :D Sen åkte jag hem och duschade och tog på mig anständiga kläder för fest, och åkte till byn igen och gick till Nico. This time råkade han decka, så även han blev rakad. Och Ziad. Brunos hår målade vi bara i olika färger.

Mitt i allt ringde Kattis syrra mig och sa att hon hade en spindel i sitt rum. Så räddningspatrullen drog dit och Jonna dödade den. Great job! Sen fortsatte vi. Ritade överallt på folk; det blev hjärtan och det blev hakkors och det blev namn och det blev stjärnor.

När Jonna deckade blev hennes ansikte grönt. Riktigt grönt.

Musen Ali kom oxå. Faaan vad jag gillar att reta honom. He looks like this.

Idag började dagen med asgarv. När jag vaknade skulle Nico och Pablo gå och handla mat. Imagine hur kul det var att båda var snaggade och hade likadana kepsar. Bröderna skinheads. I died inside. Sen dog jag lite till när Maggan vaknade och kollade på Nico som ingenting, men direkt när hon såg Pablo blev hon vettskrämd. Hahahah!

Sen somnade jag och Jonna om och vaknade vid 18. Jag drog och röstade, men kom tbx efter nån timme. Vi skulle kolla film, men folk hade börjat med snaggandet igen. This time var det Jannis och Joel, at first. Men när Marcos least expected it, blev han oxå av med sina dreads xD Tillslut var även grabsens pappa snaggad. Snaggade gänget helt enkelt. Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback