Förra torsdagen och framåt

2011-04-06 00:20:35
Allmänt Kommentarer (0)
31 mars, torsdag; Vi var ett gäng hos Katta och drack och hade kul. Folk retade mig för att min klass + parallellklass låter som SKABB (SK3AB), och för att jag sa att jag är B (= inte A-klassen).

1 APRIL, fredag: Blev icke lurad! Gänget drog till Darre och drack öl och lyssnade på musik och umgicks.

2 april, lördag: Nico fyllde 21, fiesta! Det var askul! Kalle gjorde en rolig macka, där han tog ut innehållet och ersatte det med ost. därefter kramade han om Kattis och sa "Jag älskar ost!"

Sen blev jag även buren av Alex och Walle som ville veta hur mkt jag vägde, + att Walle snodde min ost.

3 april, söndag: Mysdag hos Nico. Drack 1 liten öl och 2 stora. ÖL. Jag som inte dricker öl :D Maggan spillde dock en av mina på mina byxor och mobil, så fick låna kläder av Nico, och torka allt med en hårfön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback