100 years later

2011-08-23 02:25:22
Allmänt Kommentarer (0)
Jag lever. Har bara varit upptagen med Sex and the City. Men nu är jag klar. Trist.

Har även köpt nya tapeter. Blev mörkblåa, gråa såg ut som skit. Fast rummet kommer ändå bli en grotta. Men det fixar jag med lite nya lampor bara. I hope. Men för att actually kunna byta tapeter måste det rensas här, och det har mannen lovat att hjälpa till med. Oh boy isn't he something ♥

Bara för att skryta lite till om hur bra han är måste jag säga att vi kommer ha en very pleasant evening på en restaurang nångång om ett tag. The official first date. Efter 2 år. Haha, romantiskt :*

Fick förresten skicka tbx "Love"-lampan, den var riktigt keff. Lika bra så sparar man pengar ;)

Also, I recently learned att det kommer en SATC 3, only with new characters, som spelar girlsen i yngre dar. Ska bli nice.

Mindre nice är att mannen har åkt till Davids stuga och inte ens kan säga "Hejdå, ses om nåra dar!", ELLER fråga vad jag gör på hela dagen. OCH att han hellre sover där med dom, än här med mig. Nånsin. So much for the "bra". GAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback