Sjuk dröm

2011-08-13 15:06:38
Drömmar Kommentarer (0)
Drömde att jag var hos Jannis medans han handlade med sin familj. Det var även nån fest i Rinken, som i drömmen såg ut som Eggeby. Plötsligt kom 2 killar in med Bruno och på nåt sätt blev jag utelåst, minns inte ens varför jag skulle tagit mig ut. När jag kom in igen märkte jag att alla mina saker var borta, along with the boys. Minns att jag tänkte "Hur ska jag få tbx min kamera och allt, mamma kommer döda mig!" Sen hittade jag dom 3 tjuvarna och bad om att få tbx mina saker, och en av snubbarna kastade en sopsäck full med grejer på mig. Ur den fick jag välja vad jag ville ha tbx. Men inte låg min kamera där i, nej nej. Sen flippade jag och lyfte upp honom och slängde honom på golvet. Sen kom Jannis och gänget hem, and I was like "KAN DU SLÅ DOM?!" och han bara "Ja snart." And I was like "MEN DOM KOMMER DRA!!" Sen vet jag inte vad som hände, minns bara att ena snubben högg min hand, men jag lyckades slå sönder honom ändå. Sen fick jag tbx mina saker oxå. Skrek även på Bruno att jag hatade honom och undrade hur han kunde göra nåt sånt. Och när jag säger skrek menar jag verkligen skrek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback