14/12-11 Girl with the dragon tattoo

2011-12-15 01:52:30
Shopaholic Kommentarer (0)
Haha this is so funny.. Igår när jag kom hem, vid typ 00.20 tänkte jag bara för skojs skull kolla H&Ms hemsida, och ve och fasa var vad det var, dom hade releasat Trish Summervilles Män som hatar kvinnor-kollektion redan efter tolv utan att min hjärna fattade det! Sånt brukar väl inte hända? Jag var iaf snabb som attan och fick båda koftorna jag ville ha, allt annat var slut.

Men idag kom kollektionerna till fysiska affärerna och har stressat som en galning i typ två veckor inför den här dagen. Trodde helt seriöst att det skulle vara galna köer och att folk skulle åka in typ kvällen innan och campa. Men guess what, när jag var på plats, 9.58 så var det MAX 10 pers utanför affären. Kan ni tänka er vilken lättnad! Gick in helt lugnt och plockade ett av varje plagg för att prova. NICE. Köpte dock bara fakeskinn bralls och dom coola örhängena. Luvan var galet stor och ful och allt annat kändes onödigt. Så nu har jag 2 koftor, bralls och örhängen. I'm very nöjd.

Resten av dagen har jag spenderat hos Kattis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback