6/12-11

2011-12-07 02:40:08
Allmänt Kommentarer (0)
Ska skriva lite eftersom min blogg blivit tråkig. Har inte ens tänkt på det, rolig tjej.

Update:
- Kattis fick världens finaste dotter den 21 nov.
- Hon flyttade även hemifrån den 30 nov.
- Jag har insett att min lärare är sjuk i huvudet och klagar så fort nån glömt ett utropstecken i en RUBRIK. döda mig nu. OCH säg att provet gick bra snälla.
- Jag lyckades få tag på Jeffrey Campbells Lita Spike-skor igår!
- Gick på modellgrej med Ems och Molly i söndags. Modell för en dag I mean. Sjukt skumma priser.

Vill jättegärna testa SUPER GAINER för att bli lite tjock. Men vill inte bli fet. Vill inte ha fett. Eller diabetes heller för den delen. Och deeet kan hända/man få om man inte gymmar. Skitgrejer :(

Idag har jag varit hos Kattis. Äntligen nånstans att hänga. Fan vad man trivs haha.

Gick runt hela dagen med öppen gylf + knapp. Först pga mensvärk, senare pga matkoma. Trodde på riktigt att jeansen skulle spricka. Inte nog med att dom är en storlek för små liksom.

OCH JAG DÖR, H&M ska lansera en Lisbeth Salander kollektion, och jag vill haaaa. Hatar folk. Bara jag borde få handla. Djuuuuuuuuur hela bunten.. Men hoppas man hinner få nåt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback