8/12-11

2011-12-09 02:45:14
Allmänt Kommentarer (0)
Dagens första uppdrag blev en visit till tandhygienisten. Hon tyckte att jag borstar bra, men det låg gammal tandsten UNDER tandköttet som blivit värre, så hon grävde o höll på i typ 5 år, aj. Hon tyckte även att jag skulle ta bedövning, so I did. Men det funkade knappt, så det kändes precis som förut. Och jag dog inte. Efteråt sa hon dock att vi inte var klara, och att hon ska fortsätta i februari. Underbart. Ska borsta sööönder mina tänder medans.

Sen tänkte jag att jag skulle ringa tandregleringen och fråga om jag kan få en ny tandställning, mina tänder uppför sig nämligen inte som dom ska.

Efter detta träffade jag Katta, vi tog en promenad och catchade up lite. Sen har jag bara varit hemma med Jannis.

MINA SKOR KOMMER IMOOORN! Troligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback