28 jan - 29 jan - 30 jan - 31 jan - 1/2-11

2011-02-01 15:40:18
Allmänt Kommentarer (0)
I fredags var det fest hos Katta. Kattis tog världens snyggaste bild på min man haha. Promenerade hem i snöhögarna med mannen.

I lördags var det mindre fest hos Katta. Tillslut var det bara jag, Kattis, Maggan och Nico kvar. Dom följde mig till bussen vid 06, and I went home. Fick månadskort av Nico.

I söndags
var det myskväll hos Katta. Vi kollade på The Town (again). Sov hos Maggan, even though jag hade skola dagen efter. Men det gick bra.

Igår fyllde Ziad år! Åkte jag till skolan med Ems. Sydde fast omkretssakerna på min bh - trodde jag. Insåg senare att jag råkat ta Mollys kupor. Fick sprätta upp hela shitet IGEN, då jag redan gjort det en gång för att Gunilla visat mig fel. Gaah man måste kolla riktigt noga ibland.

Efter skolan åkte jag till stan med Molly och Kattis. Köpte en tröja och så fikade/åt vi. Sen åkte vi hem, och efter ett tag åkte jag till Katta och kollade på  och åt allt möjligt och sov över. Vi blandade kräftstjärtar, bullar, knäckebröd med mjukost, grönsaker med dip, och redbull och cola. Bra för magen javisst.

Idag
vaknade vi 12 och åt frulla och kollade på Family Guy, The Simpsons och American Dad. Sen var det dags för Katta att dra till jobbet, så jag kom hem. Köpte vitpepparkorn på vägen, cause it prevents magsjuka. Wie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback