7 feb - 8/2-11

2011-02-08 15:23:36
Allmänt Kommentarer (0)
Igår hade jag ont i halsen så jag skippade skolan. Gick dock på bartenderkursen då det var första dagen och den är det dumt att missa. Vi fick lära oss hur man häller snabbast ur droppkorkar. Fan vad vi skvätte överallt i början, men det blev bättre sen. Och när kursen är slut ska vi kunna hälla ur två flaskor samtidigt. Inte det lättaste då flaskorna är tunga och vi är svaga. HAHA. Övning!

Sen fick vi som läxa att kunna 4 drinkar utantill. Ingredienser och hur dom serveras.

Efteråt åt vi på BK och sen träffade jag Katta, Danne och Alex på Theodoras. Sen kom även Kattis och Anna. Hittade även Hannes och Daniella från parallellklassen i SFS.

Sen åkte jag hem och pluggade. Och nu kan jag allt! :D

Idag
vaknade jag vid 9, sov jättedåligt. Smsade lite med mannen och efter ett tag somnade jag om. När jag vaknade tog jag en dusch och åt och sminkade mig. Och om två timmar bär det av till kursen igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback