2011!!!!!

2011-01-04 16:15:12
Allmänt Kommentarer (0)
Så, nu har jag varit i Finland (och hemma i en vecka efter). At first I'm always like "Nooo I don't wanna go!" (förutom nu), och sen när jag varit där ett tag vill jag inte åka hem. Saknar mormor och morfar :(

Den veckan gick iaf snabbt. Brorsan låg och kollade på tv för det mesta, och jag klädde granen, försökte bygga pepparkakshus HAHA och läste ut en bok och var ute i -30 grader. Benen sved sönder när jag kom in.

Första dagen gick vi direkt och handlade kläder! Haha. Köpte en tunika, ett linne, en lång luvtröja med fet luva och diamanter, och en scarf med zebra-mönster. Sista dagen handlade jag en leopardklänning.. och värmeskydd för 260 kr!

Resan dit och tbx blev skoj, då Laura och hennes mor var på samma båt. Vi satt och drack och kollade på midnattsshow-grejen, och lite sånt.

När jag kom hem gjorde jag inte så mkt. Handlade lite efterblivna julklappar och sånt.

OCH efter två dagar blev det nyår. Satt hemma och fixade mig hela dagen. Sminkade mig i 2 timmar, helt otroligt! Sen gick jag till Nico ett tag, och sen till Maggan och kollade på fyrverkerier och skålade. Efter några timmar gick jag tbx till Nico och drack och hade kul. Folk spydde på konstiga ställen och Nicos pappa pratade mkt som vanligt ;D

Försökte sova på soffan med Jannis. Vet dock inte varför. Stannade kvar dagen efter och drack igen, och drog hem vid 05 nästa morgon. Under den tiden fick jag ett "Kom till mig imorn och träffa mina föräldrar." So I did, and it was great. Man känner sig säkrare sådära. Underbart. Thank you. Sen blev det Nicos place igen. Drack lite till, och drog hem vid 05 igen.

Och igår fyllde Maggan och Laura 20 år! Gick till Maggan vid 20 och åt middag och tårta och drack lite. Ems och Bob kom oxå! Och Bruno :) Och vi åt chiiiiiiiiiiiiiiiiips!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback