5 jan - 6 jan - 7/1-11

2011-01-07 14:42:18
Allmänt Kommentarer (0)
I onsdags var jag och bowlade med Ems, Bob, Maggan och Kattis. Drack EN öl och vart helt lullig. Så jävla konstigt! Kan ha varit för att jag inte ätit nåt, men ändå hahaha xD Först gick det åt helvete, och sen fick jag strike 2 gånger, och sen gick det åt helvete igen.

Efteråt var vi hos Ems (som är ensam hemma) och drack lite och körde twister och kollade på tv och umgicks. Drog hem vid 03. Missade bussen så mamma fick hämta mig (a)

Igår var jag helt död och orkade inte dra nånstans, så jag kollade på filmer. Såg resten av Fast & furious, Going the distance och The Town. Ikväll blir det You again. Shit vilket roligt liv jag har -.-

Idag har jag bestämt mig för att åtminstone träffa någon. Vad vi gör spelar ingen roll. Testar Maggan nu ;)

- And I'm always happy when you ask me if I wanna do something. And then when we don't, it never happens again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback