Still amazes me

2011-01-22 04:48:50
Sayings ♥ Kommentarer (0)
don åsna säger:
and btw sexy du e med glasögonen ::

don åsna säger:
<3333333
BABY GIRL

jannis säger:
spill
don åsna säger:
du prater som norske
don åsna säger:
varfor norske ?
du vill pule ?

om att bo i grekland;
jannis säger:

behlver en tolk
don åsna säger:
nej då =)
jannis säger:
hahahaha
don åsna säger:
kan inte du engelske ?
jannis säger:
ähum, detör mig du sncakr om
don åsna säger:
hahahah vad betyder stealth ?
HAHAHAHA
jannis säger:
slutsaaaaaaaaa!
don åsna säger:
det e dig jag snackar om älskling min :D
jannis säger:
hahahaha <3
don åsna säger:
<3333333333 baby doll
jannis säger:
säkert spelspråk
<333333333333333
don åsna säger:
<3333333333
HAHAH DET VAR JAG SOM SA DET TILL DIG
HAHAHAH
o nu du kommer o leker sådära lite smart va
jannis säger:
vadfsnacakr du om
don åsna säger:
du har säkert på dig glasögonen också
jag sa det var spel grej !
jannis säger:
nej
gjorde uinte alls :o
don åsna säger:
johooooooooooooooooooooooooooo
jannis säger:
aha minns inte xD

don åsna säger:

im an englishman in new york
jannis säger:
iiih
don åsna säger:
jaaaaaaaaa  
jag vill BITA DIG
SLUTA VA SÅ JÄVLA FIN
en vacker dag min hjärta kommer slå hårdare än vad den ska och jag kommer gå under
på grund av din FINHET
SEXY LITTLE THING

don åsna säger:

love u more then u can imagine

don åsna säger:
i love u more enligt gandalf den vite o ninjansen !!!!!!<3333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback