10/7-11

2011-07-10 17:08:31
Shopaholic Kommentarer (0)
Nu är det.. 15 dagar kvar. Känns inte så farligt mkt :o I can do it.

Åkte och handlade igen, det blev trosor för 20 kr, en orange kjol från H&M, en svart klänning och en likadan topp. Och så skandal bh:n som kostade 900 spänn. Men den är riktigt fin. Enda dom hade i 65e som satt bra. Kommer inte ens våga använda den, ska typ glasa in den och ha den på väggen. HEHE.

Hittade även en jättefin klänning som jag skulle byta ut alla mina saker för, men den fanns bara i 36 och 40. Varför inte 34? Whyyyyy? :( OCH JUSTE, hittade världens underbaraste bh! Och trosa! LJUSGRÖNA. RIKTIGT RIKTIGT LJUSGRÖNA. Jag dog lite. Ska köpa dom nästa år om dom fortfarande finns!

Folket drog precis iväg till kusinen min för att lämna sonen. Så jag sitter här själv till klockan 00. NAJZ.
Nu blir det att epilera benen (y)


ska glasas in, garanterat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback